Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě nebo reklamovat?

Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a vždy se snažíme vyřídit vrácení, výměnu nebo reklamaci co nejdříve.

Pro urychlení vyřízení Vašeho požadavku doporučujeme nás předem kontaktovat.

Vrácení nebo výměna zboží

Při uzavření kupní smlouvy mimo obchodní prostory (v tomto případě nákupem v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Vrátit zboží můžete osobně do naší kamenné prodejny nebo zaslat na naši adresu:
RCS Brno – radiostanice.cz, a.s.
Stránského 1350/35
616 00 Brno

Vždy prosím dodržte tento postup:

  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s etiketou identifikující zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Zboží nám doručte do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
  3. Budete-li chtít zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované (jiné) zboží objednávku přes e-shop. Potom vyčkejte na informaci, že je zboží připraveno v prodejně a pro výměnu do prodejny přineste špatně vybrané zboží, které Vám zde vyměníme.
  4. Do prodejny s sebou vezměte nákupní doklad (prodejku či fakturu).
  5. Pokud zboží posíláte zásilkovou službou, vyplňte vždy oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (formulář níže) a přiložte jej k zásilce.
  6. Vracené zboží nezasílejte na dobírku.
  7. Při vrácení zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.
  8. Při odstoupení od kupní smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží.
  9. V případě vracení peněz bankovním převodem nebo v hotovosti v prodejně není účtován žádný poplatek.

Záruka

Na prodávané nové zboží poskytujeme zákonnou záruční dobu v délce 24 měsíců (mimo zákonem stanovených výjimek).
Záruka je omezena běžným opotřebením a životností zboží.

Reklamace

Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás (je třeba uvést Vaše jméno nebo firmu, číslo nákupního dokladu a název reklamovaného zboží), dohodneme s Vámi další postup, abychom Vaši reklamaci vyřídili co nejrychleji a nemuseli využívat zákonnou lhůtu 30 dnů pro vyřízení reklamace.

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně doručit k nám (osobně do prodejny nebo zásilkovou službou).

Reklamované zboží nezasílejte na dobírku.


* Pole označená hvězdičkou jsou povinná

20 let s Vámi

Jsme zde pro Vás více než 20 let a náš tým je připraven Vám pomoci najít řešení, které Vám pomůže komunikovat při práci i zábavě.

Kamenná prodejna

V naší prodejně si můžete zboží, o které máte zájem, prohlédnout, vyzkoušet a poradit se s našimi odborníky.

Zboží skladem

Zboží, u kterého uvádíme "Skladem", máme opravdu skladem v naší prodejně a můžete si ho ihned osobně vyzvednout.

Servis radiostanic

Opravy a servis vysílaček provádíme v našem vlastním servisním středisku. Většinu oprav provedeme do 5-10 pracovních dnů.